2011- sista dagen.

Här kommer den lilla nyårslistan-årsresumén för 2011. 
Den cirkulerar runt på massor av bloggar men jag har haft min liggade i en mapp på
datorn och vet tyvärr inte riktigt vartifrån jag har lånat den.. Men men. Här kommer den
i alla fall:



 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var med och arrangerade en festival, var på Way out West och köpte mig en alldeles
egen Alfons.




 2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.. 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp! Frida och Micke fick deras Eddie ♥ 4. Dog någon som stod dig riktigt nära? Nej. Inte det här året tack och lov. 5. Vilka länder besökte du? England och Nederländerna.


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En ny, större lägenhet (vi har skrivit på kontraktet!) och mer tid att göra sånt som jag
längtar efter. Som att börja skriva musik igen. 7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 21 augusti när den nya familjemedlemmen flyttade in. 8. Vad var din största framgång 2011? Det måste nog vara att jag har lyckats både plugga, arbeta med KLUBB samt nattjobbet.
Slitigt men himla kul. 9. Största misstaget? Inga som jag kan minnas faktiskt. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Efter att ha kört på alldeles för hårt i vår och sommar blev jag dålig men nu tror jag
att det börjar bli bättre! 11. Bästa köpet? Iphonen och Alfons ♥



 12. Vad spenderade du mest pengar på? Klänningar, äventyr och mat. Värt varenda krona.

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En helg i sommar samlades familjen i Haverdahl och det var nog det finaste i år.




 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Tallest man on Earth – Like the wheel (pianoversionen). Tröttnar aldrig. 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag. Starkare vet jag. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Sovit och badat i havet. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat över saker som inte har någon lösning. 18. Hur tillbringade du julen? Med familjen i Göteborg. Fint vare! 19. Blev du kär under 2011? Jag är alltid kär ju.

20. Favorittidning? Lantliv. 21. Favoritprogram? Glee, Grey's Anatomy och Californication. 22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar nog ingen tack och lov. Men det finns de som jag inte ser som vänner längre. 23. Bästa boken du läste i år? Låt den rätte komma in tror jag. Älskar hur han skriver den där John. 24. Största musikaliska upptäckten? Hmm. Kanske Samling? Grymt bra var dom. 25. Något du önskade dig och fick? Mycket tid med familjen och massor av pussar från Dannebananen. 26. Något du önskade dig men inte fick? Inget viktigt tror jag. 27. Årets bästa film? Black Swan får det bli. 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med bästa gänget i Örebro. Åh vad fint det var!





 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det var snålt med sol tycker jag.. 30. Vad fick dig att må bra? Musik, bra böcker, kärlek, äventyr och överraskningar. 32. De bästa nya människorna du träffade? Minó har jag arbetat med endel innan men inte blivit kompis med förrän detta året
så hon får räknas, och såklart Malin som flyttade hit i höst!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, de låter som du har haft ett bra år, jag hoppas nästa blir lika bra! :)

2011-12-31 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0