Äntligen hemma.

Jag har varit lite frånvarande ett tag för flytten har tagit upp nästan all min lediga tid. Men nu tänkte jag att ni skulle få smygkika lite på hur det ser ut här hemma än så länge!



På en av alla loppisturer hittade vi de här två skönheterna. Nu står bänken i hallen och tevagnen ser ut såhär:



Allt utom TP och blomman är från olika små loppisar.



Lampan och stolen hittade vi i en lada mitt ute i skogen efter ett tips från en klasskompis. Så himla snällt att dela med sig av sina smultronställen!



Lampan får stå i vardagsrummet tillsammans med skivsamlingarna. Det bästa är att vi fick hur många LPskivor som helst av Daniels farbror. Massa Sabbath, Zeppelin, Stones, Zappa mm och jag blev som ett barn i en godisaffär. ♥



Och min finaste tavla har fått en plats (ovanför skivbackarna) och jag är så glad att vi äntligen bor i ett hem som verkligen känns som hemma!




Kommentarer
Postat av: malin

åh så fint! blir spännande att se helheten på torsdag

2012-04-03 @ 21:05:14
URL: http://malinlisa.devote.se
Postat av: Jessica

ÅÅH ALLT ÄR JÄTTEFINT. Vill ha!

Och den där bilden är fantastiskt fin, fast jag tyckte att några av de andra bilderna i utställningen var sjukt obehagliga!



Glad påsk!

2012-04-06 @ 10:54:10
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: hejregina

Vilken tavla!

2012-04-06 @ 11:17:51
URL: http://hejregina.blogspot.com
Postat av: Anki

Måste verkligen komma ner å se det live! Bokhyllan är så himla fin!!!

2012-04-12 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0