Söndagsutflykt ☼

Efter att ha skrivit en massa skolarbete och jobbat i fyra nätter tyckte jag att det var välförtjänt med en utflykt i söndags!



Den här lilla familjen var de första vi träffade på



Sen började vi gå






Flåsig men glad skrutt ♥



Efter en stund hittade vi en liten bänk där vi stannade och åt vår matsäck. Pannkakor och melon!




Sen gick vi lite till och tittade på fina hus med lummiga trädgårdar



Vi avslutade vår utflykt vid vattnet och Alfons tog både årets och livet första dopp i sjön! Sedan åkte vi hem, tittade på massor av Downton Abbey och hade en så fin söndag man bara kan ha.

Kommentarer
Postat av: Isabel

God dagens dag.

Nej, de blir inget patrulljobb i sommar. De har inte hört av sig och inte jag heller.

Jag har alltid trivts väldigt bra i patrullen så de är lite trist men äh. Jag ska spendera mestadels av sommaren utomlands och de är väl ännu bättre de?

hihi



Jag grubblar fortfarande på om jag ska ta ett Vik här i Helsingborg i höst eller om jag ska åka till Kanada och jobba... SUCK

2012-06-01 @ 12:53:48
URL: http://frokenjose.blogg.se/
Postat av: Beatrix

vad mysigt. pannkakor är ju bästa utflyktsmaten tycker jag. :)

2012-06-27 @ 22:59:53
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0