Läsa, titta, inspireras, skratta, skaka på huvudet och hålla med.



Jag följer så hutlöst många bloggar och går jag inte igenom min bloglovin' på två dagar har jag en 200-300 inlägg att läsa igenom. Nu när man kanske har lite julledigt tänkte jag tipsa om några av mina absoluta favoriter:





Anna Malmberg bor i Paris och tar fantastiska bilder av gamla saker, vackra kvinnor och annat som är fint.




Om man börjar dagen med att läsa Emmas blogg så får man en riktigt bra start. Emma har så många fina gamla saker och är nog världens mest påhittiga människa.




Beatrix har bra vegetariska recepttips, en fantastisk garderob och ger en massa tips på saker som gör dagarna så himla mycket finare. Som att spela pingis till exempel.





Annika har fantastiskt godishår, målar och illusterar så himla fint och ger sina läsare egentillverkade skrivbordsbakgrunder som är superdupermegafina.





Evelina tar precis sådana bilder som jag önskar att jag hade på väggen hemma. Helt otroligt vackra.




Rebecca bor i Kalmar och har ett hem som är fyllt med fantastiska loppisfynd som gör att jag vill att det ska vara loppissöndag varje dag. Bästa jobbet har hon också - konditor!




Fina Mariell kommer från Norge, har nyligen bott i Paris men bor numera i London där hon och hennes Jostein ska gifta sig. Hon är inspiration ut i fingerspetsarna och man vill äta upp varenda bild för hon fotar så fint.





Severina bor i kollektiv, är snygg som få, har en fatastiskt garderob och tar helt underbara foton.






Till sist måste jag ju såklart nämna Clara. Fantastiska bilder, finurliga tips och en förtjusande bebis. Det är bra att det finns kvinnor som Clara som inspirerar andra till att tycka och tänka och visar människor att ingenting egentligen är omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Beatrix

att jag såg detta först nu! söt du är! och får passa på att önska dig en fin helg. kram

2012-01-13 @ 17:11:35
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0