December (IG-pictures)

Hej hej, jag lever. Men mellan jobb, plugg och julfix har det knappast känts så.. Nu börjar det dock lugna ner sig lite och efter att jag har jobbat inatt ska jag bara ta det lugnt tills julen är över. Puh.

Lite såhär har det dock sett ut i mitt instagram under de veckor som har gått av december.



Morgonmys och tedrickande.



Möte med fika och frukostsmoothie.



Komma hem från jobbet och mysa med nyvaken hund och tända första ljuset i adventsljusstaken.



Loppisrunda och ett teakbord till LPspelaren som jag fyndade för 35 riksdaler.



Förrsta glöggen och ett odecembrigt väder.



Jag tog tåget till min bästa i Kalmar.



Godaste hamburgaren och schnögga med vin i kroppen.



Kalmar by night och hejdåfika dagen efter.



Bordsdekoration och sen kom det äntligen lite snö!



Jag fick en hjort med posten och Alfons mötte snön för första gången (och gillade det som tusan).



Filmmys med popcorn och mitt nya fina hårspänne.



Julmarknad och fikadate med ♥



Lussebak och världens bästa gos.



Pysselkväll med KLUBB och en hund som somnar precis överallt hela tiden.



Julfest med styrelsen innebär både glöggprovning, julbord, paket och efterrätt.



Karaoke-fredag och vin med Malin och den sista bilden är från dagens julgodisbak. Yummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0