Dagen då hösten kom.



Idag var det dags att inviga höstskorna. Jag och Emilia skulle nämligen ge oss ut på höstpromenad!



Vi smygtittade på fina hus med lummiga trädgårdar.




Vi hittade några trötta överlevare.



Vi gick längst med sjön tills vi kom fram till stan. Där avnjöt vi en salladsbuffé, letade efter en klänning på Monki som inte hade kommit in än och köpte saker till morgondagens krypningsmaskerad.



Och den här finfina teburken var självklart tvungen att följa med hem.

Så nu sitter jag här, med te, tända ljus och massor av kurslitteratur som jag borde börja läsa. Snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den båten har man gått förbi många gånger, det är nåt så vackert med den, har legat där så långt jag kan minnas, eller iallafall varit i Växjö

2011-10-24 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0