25

I söndags fyllde jag 25. Det är visst lite speciellt fick jag lära mig men jag var så himla sliten så jag firade i lugn och ro med Daniel, mamma och Kenneth. Fint vare ♥
Jag fick frukost på sängen, fina paket, blev bjuden på restaurang och fick ännu mer paket! Och massa fina meddelanden och samtal. Åh, jag är så himla tacksam för att jag får omge mig med så fina människor!




Bland presenterna fanns till exempel dom fina glasen från Lagerhaus som man både kan ha whiskey, drinkar, mjölk och smoothie i, tulpaner, en prenumeration på bästa Nemi och London! En helt perfekt dag (som egentligen började redan i lördags kväll hemma hos Malin som bjöd på mat och tårta. Bästa!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0