Slutet av December {IG-pictures}

Jag och Daniel blev lediga och firade med bubblor och jag skar mig men fick det onda att gå över med ett fint plåster.



Vi firade egen julafton och jag myste en massa med grisen innan jag skulle åka iväg för att fira jul med familjen.



Hälsade på hos pappa och sedan blev det julafton med extra mycket eyeliner och röd mun.



Godaste julgodiset och en kväll med te och julklappsbok när jag var tillbaka i Växjö.



Unnade mig fina lurar på rean och sedan blev det dags att fixa sig för att fira in det nya året.



Kille som hatar att åka bil och festskorna på.



Världens godaste kaka och raketer i Göteborg. Och det var 2011 det!



Kommentarer
Postat av: stina

Fin blogg detta! Jag gillar den :)

2012-01-29 @ 16:23:06
URL: http://ssindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0