2013 - listan

Fast jag inte skrev något alls under 2013 vill jag ju såklart också vara med och skriva årslista. En himla bra en som är tagen från Sandra.
 
Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Massor! Jag har jobbat som både producent & konsthallsassistent under hösten och lärt mig massor av nytt. Sen har börjat cykla precis överallt i Växjö och det har nog varit det bästa beslutet jag någonsin tagit.
 
 
Vilka länder besökte du?
England ♡
 
 
Vad var din största framgång 2013?
Att ta min filosofie kandidatexamen såklart! Och att få jobb nästan på en gång. 
 
 
Bästa köpet?
MacBooken och de fina möblerna till balkongen.
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att spendera massor av tid på landet under sommaren. Det är nog det bästa stället i världen.
 
 
Och ledsen?
Det är aldrig roligt att förlora någon.
 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Du kan gå din egen väg - Håkan Hellström
Let´s have a party - Wanda Jackson
Redan glömda - Jonathan Johansson
 
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare.
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Läst böcker. Det här har nog varit mitt sämsta läsår någonsin.
 
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösurfat.
 
 
Blev du kär i år?
Jag fortsatte vara kär i min fina Daniel.
 
 
Favoritprogram på TV?
Tittade inte så mycket på tv men med netflix såg jag både Bron & The Killing som var sjukt bra.
 
 
Bästa filmen?
Känn ingen sorg.
 
 
Bästa boken du läste i år?
Efter ett dåligt läsår har jag inte mycket att välja på. Men Paganinikontraktet sträckläste jag och det är ett gott tecken.
 
Bästa matupplevelsen?
Carbonaran på en mysig liten restaurang första kvällen i London. Allt var så perfekt!
 
 
Något du önskade dig och fick?

Ett jobb!
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Satt och skrev slutarbete i ekonomi från klockan 08 till 21. Hade dock himla fint sällskap.
 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att få ett fast jobb skulle vara skönt. Eller kanske sluta stressa över jobb..
 
Vad fick dig att må bra?
Att jag hade tid att umgås mer med alla som jag tycker så himla mycket om.
 
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer resor & äventyr!
 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.
 
 
Vem saknade du?
Alltid pappa.
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Lousie (som iofs gick i samma klass sedan 2010 men vi hade knappt pratat tidigare), Magdalena, Andrew och ungefär alla nya arbetskamrater.
 
 
Högsta önskan just nu?
Att jag och alla mina nära får vara friska, att jag ska lyckas nå mina mål för 2014 och att få bo i ett hus på landet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0