En födelsedag i Örebro.

Återträffen hemma hos Karin & Linus med massor av fint folk blev precis så bra som förväntat. Det skulle bli så knäppt om jag skulle beskriva alltihop så här kommer ett gäng bilder istället:





Vi drack öl och spelade kort och födelsedagsturen fick mig att vinna i alla fall en omgång.





Jag och Göran lekte med blixten. Rött.



Det blev ringdans.



Men sen ville Martin inte vara med.



Så han gick och gjorde ett hål i örat istället!



Och Jesper fortsatte att dansa på egen hand.





Karin har världens bästa tavla på väggen med massor av bilder från vårt år tillsammans.



Såhär såg jag ut. Hej.






Jag blev ganska sugen på att flytta in.




Fredrik och Sofie är mitt mesta och bästa favoritpar.





Allsång och nostalgitripp.





Läskigt.





Kommentarer
Postat av: sosso

Awh, vad fina bilder! Den på dig och Daniel var ju hur vacker som helst! Ni är fina :)

Puss

2011-02-08 @ 20:44:33
URL: http://zuzu.blogg.se/
Postat av: Anki

Verkligen snygga bilder! Så fina ni är du å D :-) Kram!

2011-02-08 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0