En himla massa för nästan inget alls.



Idag har jag handlat upp en mindre förmögenhet inne i stan. Älskar slutet på rean när det blir halva reapriset och inget folk i affärerna. Det dumma är att allt blir så dyrt när det nästan inte kostar någonting..



Finaste stora och mjuka halsduken från Monki.



Annan fin halsprydnad från samma affär (som för övrigt borde starta med något slags förmånskort då nästan alla mina pengar försvinner ner i deras kassa).



En alldeles egen lila buddha som har fått hedersplatsen i fönstret.

Sen blev det en himla massa annat också, som en klänning och en sovströja från Monki och en bok med 500 recept på asiatiska rätter. Yummie!


Nu ska jag börja med min tenta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0