Röda stugor, pannkakor och en regnbåge.



I förrgår hade jag världens bästa söndag vill jag lova.



Jag och Daniel åkte nämligen iväg på loppisrunda! Först åkte vi till en liten som var väldigt dyr. Sedan kom vi till en som hade hur mycket glas, fat, möbler, lampor och tavlor som helst.



Vi åkte på små grusvägar förbi röda stugor och fina stilleben.



Efter två loppisar var magarna hungriga och då stötte vi på ett pannkakshus utefter vägen.




En himla tur för pannkakor blir man glad av.



Sedan var vi redo för två loppisar till.



En regnbåge och ytterligare några fynd senare åkte vi hem, lagade linsbiffar och tittade på film hela kvällen. Sa jag inte världens bästa söndag kanske?!


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sjukt mysigt lät det då som :D

2011-09-15 @ 10:30:32
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0