Question mark

Fina Mariell har knåpat ihop elva frågor som jag tänkte ge mig på att besvara en sen torsdagskväll som den här när tentaböckerna ligger och väntar men kroppen vill krypa ner i sängen och sova så nära som det bara går.

1. if you could only eat one thing for the rest of your life, what would it be?

Pannkakor såklart. Massa massa pannkakor!





2. travel the world with the same people for the rest of your life or live in the same house until you die?

Resa runt runt runt med mina fina.

3. one thing you wish were healthy?

Ostbågar och vin. Ingen kväll är dålig om man har ostbågar och vin till hands.

4. rain four days a week all year or never again see a cherry blossom?

Så länge det är garanterat sol de andra tre dagarna så kan det regna fyra. Då hinner jag göra sånt som man inte vill när solen skiner.



5. your favorite blog?

Det finns så många som jag tycker väldigt mycket om. Några kan man läsa om här!

6. that movie that you see when you’re home alone for the weekend and you make hot chocolate and eat pizza or toast for dinner?

Nick and Norahs infinite playlist, Almost famous eller någon annan film som innehåller det bästa som finns; kärlek och musik.


7. the last thing you do before you go to sleep?

Pussar på Daniel. Fast oftast har han redan somnat men jag pussar ändå.




8. why is your best friend your best friend?

För att hon får mig alltid på bra humör och känner mig bättre än någon annan. Vi har varit bästisar så länge jag kan minnas och hon är allt det man kan önska sig av en bästa vän. Trots att hon envisas med att resa alldeles för långt bort på tok för ofta finns hon ändå alltid nära och när hon väl är i Sverige pratar vi minst en gång om dagen. Ofta tre. Hon är min bästa vän för att hon är stark, tror på sig själv och följer sina drömmar och för att hon har så himla mycket kärlek att ge. Plus att det bubblar i hela henne varje gång hon skrattar. Fina perfekta Louise.



9. biggest guilty pleasure?

Titta på gamla avsnitt av The Hills. Hela dagen. Inte gå upp ur sängen mer än för att värma en pirog i mikron.

10. a life without fruit or never having curtains?

Aldrig gardiner! Halva min kost består ju utav bananer och vindruvor. Och tänk att aldrig få äta färsk ananas. Nä fy!

11. if you could add a bodypart, what would it be and where would you have it?

Jag hade valt ett till öga placerat ganska långt upp i pannan som är helt oberoende av de andra två. Då kan jag äntligen skriva samtidigt som jag tittar på powerpointen på föreläsningarna, skriva sms utan att missa något i filmen och läsa bok samtidigt som jag går fort. Väldigt praktiskt.











Kommentarer
Postat av: Din Lollo

Ååååh så fint så att jag nästan börjar snyfta! DU är världens finaste och bästaste.

2012-04-28 @ 01:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0