Januari (IG-pictures)

Lite senare än planerat, men så här har det i alla fall sett ut i mitt instagram under januari månad!



Julklappsparfym som doftar underbart och thaimat innan jobbnatt.



Alfapet jag fyndade för en tia och världens bästa frukost.



Mina pojkar och det nya köksbordet!



Förmiddagspromenad vid hästarna och kvällsprommenad vid slottet.



Utekväll med fina Malin och mumsegod sommardrink mitt i vintern.



Röda läppar på när det blev dags att träffa vänner som bor på tok för långt bort.



Samma kväll åt jag cupcake a la Karin och fick lyckopirr i magen när det blev gruppkram ♥



Årets första tulpaner och världens bästa spel!



Förberedelser på Palladium när Jesper Rönndahl och Emil Jensen skulle stå på scenen.
Ett lyckat arrangemang som vart helt slutsålt!



En sen kväll på Deluxe och en bushund som ska ut på promenad.



En fin dag på campus och en recension av Florence+The Machine jag skrev till en skoluppgift.



Brunch med scones och blueskväll på Palladium som även vart vår styrelses sista event.



En förmiddag var jag på mässa och fick massa godis och nudlar. En annan hittade jag Alfons såhär trött.


En himla fin månad den där januari måste jag säga, trots kyla från både väder och människor.
Mest har jag uppskattat samvaron med vänner och insett att jag har så himla mycket i mitt liv som jag är glad, tacksam och stolt över. En helt fantastisk start på året!

Nu längtar jag efter att hänga med februari. Än så länge har hon inte gjort mig besviken med födelsedagsfirande, vinkvällar och massor av sol. Och idag var det dags för nytt styrelseval i KLUBB och fast jag har lärt mig massor och haft himla kul känns det nu mest skönt att lämna det bakom och istället fokusera på andra saker jag också vill hinna göra!




Kommentarer
Postat av: Ida

Så mysiga bilder :)

2012-02-08 @ 15:54:42
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0