Den stora mataftonen..

..även kallad nyårsafton. Min var fin som tusan och annat kan det ju inte bli när man åker till Göteborg och firar med syster!



Vi tog igen massa bus och prat som man missar när man bor tre långa biltimmar från varandra.



Till förrätt fick vi chévre chaud som var så himla gott att jag och Daniel vart tvugna att laga samma på söndagen när vi kom hem.



Kanske världens krämigaste lax och lök som smakade godis.




Till efterrätt blev det Johans fudgetårta som jag åt så mycket av att det kändes som att jag höll på att sprängas.
Kolla vilka fina assietter förresten! Uppsala Ekeby polar och jag vill så himla gärna ha likadana..



Sedan tittade vi på raketer, drack cava och kramades för då slog klockan nytt år och nu är jag så himla redo för 2012!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0