Söndagssyssla.

Igår sov jag längre än fem timmar i sträck för första gången på över två veckor. Så efter sovmorgon och långfrukost kände jag mig redo för att ta Daniel och Malin under armen och åka på loppistur!




Det är egentligen stängt för säsongen så idag var det jättemycket folk och megakö så vi fick stå utanför och vänta en stund.




Det fanns så himla mycket fina grejer som jag hade velat visa men det var så trångt så kameran fick tyvärr åka ner i väskan efter bara en liten stund.



Men snart ska jag i alla fall visa vad fint jag fick med mig hem. Riktiga söndagsfynd vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Therese Ahlström

Så mysiga bilder :)

2012-01-30 @ 22:06:48
URL: http://thereseahl.blogg.se/
Postat av: Klara

- Instämmer!



Vilka mysiga bilder, ni måste ha haft det riktigt trevligt:)

2012-01-30 @ 22:56:44
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Anki

Ser härligt ut! Ingen fin teaksekretär till mig? :-)

2012-01-31 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0