Still got the blues.

Igår anordnade vi blueskväll på Palladium. Himla fint och som tur var kom det massor av männsikor och lyssnade!



Bland annat spelade Blue Notes som var ett band fullt med skickliga musiker. Grymt.




John Biber Band och Blue Creature and the Bernadottes. En himla fin spelning.

Sedan vandrade jag vidare till konsthallen där jag skulle sitta med i ett panelsamtal och diskutera kultur tillsammans med Benshi. Det var så himla kul för jag tycker inte om att prata inför publik men det här gick bra!

Det var lördagen det. Min söndag har nästan varit ännu finare men det berättar jag om imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Förstår det!

Tusen tack snälla du!

2012-01-30 @ 10:12:10
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0