Februari {IGpictures}

Jag tänkte visa lite vilka bilder som har kommit upp i mitt instagram under februari som har varit en helt fantastisk månad med en himla massa fina upptåg.



En kväll drack jag öl tillsammans med Minó och en morgon lyxade jag och Daniel till det med frukost på hotell.



Köpte finfint block och hade en mysig kväll hemma hos Malin med vin, god mat och spel.



Det blev min födelsedag och jag åt massa gott hela dagen. Precis så som det ska vara!



Min finaste lilla hårboll och date på Kafe Deluxe.



Pannkakor till brunch och så helt plötsligt hade vi varit tillsammans i tre år! ♥



Alfons och jag sov lite innan jag skulle jobba natt och av min fina man fick jag rosor på alla♥dag!



Rester från den 14e och en dag i kaxig krage.



En blöt kille och redo för utgång med jobbet.



Man fick gratis popcorn till förrätt och sen kom solen!



Tåglektyr och flott fika i Göteborg.



Lämnade Göteborg efter världens finaste helg med familjen och när jag kom hem hade Daniel köpt oss en nygammal fin bokhylla! Jag blev gladast i stan. Fining.






Kommentarer
Postat av: mami

Vilken februarimånad!! Verkar som om du har rena lyxtillvaron med dina två "killar" och tjejkompisar.Njuuut!

2012-03-08 @ 20:58:42
Postat av: emca

Åh så många fina bilder! Jättehärlig blogg med mycket fin inspiration! :)

2012-03-12 @ 20:36:07
URL: http://emcas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0