Nyinflyttat

Idag gör jag allt annat än vad jag borde, dvs plugga. Informationen om att jag klarade en tenta som jag gått och grämt mig över gjorde mig helt osugen på att sitta still! Så jag har smyckat vårt kakel i köket, köpt massa blommor och gått runt och fixat och donat i största allmänhet. En mycket trevlig syssla om jag får säga det själv! I helgen hittade vi äntligen ett rektangulärt matbord i teak som vi köpte så himla billigt!

 

Nya mattan kom innan helgen och gjorde sig finfin till!

 

Jag köpte mig även ett blombord som jag velat ha så länge. Nu står det i köket i all sin grönskande prakt!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tjabba tjena Hallå Johanna! Vart är de du har flyttat? Fortfarande innanför Växjös ramar eller nån ny ort?

2012-05-15 @ 21:02:06
URL: http://frokenjose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0