Julklappar

Jag tänkte visa några av julklapparna jag fick i år! 
Av mamma fick jag bland annat den fina ljusslingan med bollar som jag har varit sugen på länge. Den gör vårt vardagsrum så himla mycket bättre och mysigare.
Mamma gav mig även massa bra böcker med snygga framsidor! Av min syster och hennes familj fick jag massor av minigrytor som jag längtar efter att få använda till förätter, soppor, gratänger och desserter. Fick även Christian Kjellvanders nya album på LP & CD. Den får gå på repeat fram till våren!
Ni har ju redan sett den här julklappen som jag fick av Daniel. Men jag fick även den perfekta vardagsväskan som rymmer allt vanligt som plånbok och iPhone plus kalender, iPad, frukt, vatten och en bok!

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

fina julklappar! :)

2014-01-06 @ 01:43:59
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0